Veckorna som gått

Mycket har hänt jag och feliso trimmar på som aldrig förr, träningarna går super! Dom senaste dressyrträningarna har varit bra mycket lösgörande och få feliso rak i galoppen på spåret osv. Grejor som jag övar på i veckorna också! Mina föräldrar har varit bortresta vilket inneburit att de blivit lite mindre ridning om dagarna! I fredag och lördags tränade vi för L gick super bra! De e mycket de här att feliso ska gå framåt efter hinderna och innan jag börjar ta tillbaka måste han bjuda!
I helgen blir de tävling i Helsingborg han går 110 120 120. Dom två senaste tävlingarna har jag haft lite otur: lillhagen var jag 10 à i 110 och i 120 blev de kaos. Feliso rev redan nr 2 sen fick jag några dåliga språng helt mitt fel....
Sen har jag även hunnit vara i flyinge 120 125, bommarna var verkligen inte på min sida men tar med min 2 okej rundor. Underlaget var verkligen dåligt och kände mig väldigt osäker då alla hinder stod så man hoppade precis mot väggen för att sedan hinna svänga direkt för att inte missa hindret! Men som sagt var 2 helt okej rundor bra flyt men resultatet visade helt klart något annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0