Utkast: Nov. 15, 2013

Skrev som sagt ett låååångt inlägg igår men allt försvann när jag skulle skicka de..
Men i söndags red jag ut flisan. Han kändes pigg !!
Måndag vilade han
Tisdag hoppträning han gick jätte bra höll dock på att trilla av en gång när jag första gången skulle hoppa en komb med bom mellan han tittade o ja trodde han skulle stanna men de gjorde han ej tur de var lågt!!!!
Onsdag red jag i ridhuset bara övade lite gallop ombyte men mesta dels i lätt sits för mig! Torsdag dressyr träning för Hilde! Feliso kändes fin men var endån lite tjabbig! Han börjar bli extra pigg nu!!! När han ska vila hahah! Undra hur galen han kommer bli. Idag ska han ta fe lite lugnt och imorgon blir tävling med båda feliso går 115 125 och kossan 115.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0