Måndag

Efter gårdagen var jag väldigt besviken på mig. På många klasser nu har jag varit utan pris. Som tur var sååååå många fina språng. Ja har nog tyvärr för höga krav på mig. En tävling kvar i år och jag bara längtar! Om 3 veckor i Åstorp! Min vecka med feliso kommer se ut så här!

Mån: tråna för kg, har fortfarande inte bestämt om vi ska köra tomkörming eller prova köra. Ska bli super kul. Feliso har fått gått lite hårt nu men ibland blir de så!
Tisdag: rida ut jogga
Onsdag: rida ut igen
Torsdag: träna dressyr Hilde
Fredag : vila
Lördag: rida igenom flis
Söndag: antingen rida igenom eller får feliso vila igen ( kommer ha 1 års kalas för
Lovisa så får se hur mycket jag hunnit färdigt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0