Lån dag

Hallå!
Efter en lång dag sitter jag äntligen i soffan!
Dagen har gått i ett, i morse hjälpte jag mamma att städa stallet! Boxmattor skulle ut och rengöras! Sen har inte Mycket hänt! Lovisa håller en aktiv !
Ikväll trimmade jag båda hästarna! Dom var duktiga! Kosmitas pass gick mest ut på att få han att lyssna framåt och vara lösgjord! De gick över förväntan! Han lyssnade bra och jobbade fint!
Feliso hade också ett bra men kort pass, hade ingen direkt plan mer än att han skulle lyssna framåt och bakåt och vara lösgjord!
Någon tvätt av hästar hann jag tyvärr inte med! Får borsta lite extra imorgon!
De blev sent och mamma och pappa var och hämtade halm! Maten blev sent och nu är jag som sagt äntligen hemma!
Blir snart sängen och hoppas på Lovisa har en bra natt då de blir upp tidigt imorgon!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0