TORSDAG!!

Oj, jag mena såklart onsdag. Är lite förvirrad som man kan vara ibland. Sitter här och degar, har mått sådär bra idag kan man väl säga. Som sagt imorgon är det ju torsdag, vad händer då? Typ inget, mår jag bra imorgon ska jag såklart jobba och sånt annars ska jag bara ta det lite lugnt alltid skönt ju! Sen är det heeeeeeelg!!
Som man har längtat efter den, ska på utförsäljningen på PUMA på fredag ju annars fåer jag se. Ska kanske träffa lilla IDA på fredag också men ska till min farmor också. Det blir fullt upp, fast hästen vilar såklart den dagen.

Nu ska jag snart göra vid mig och gå och lägga mig så jag mår bra imorgon.
Som sagt imorgon landar Fredrik i köpenhamn!! Han har landat i Atlanta nu och ska flyga vidare sen.

KRAMIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0