TÄVLA

Jag är lite dålig som ni märker på att skriva här, men det är fullt upp hela tiden här.
Igår var en slapp dag, red och fixade Kosmita <3 Trött efter denna jobb vecka, packat in en MASSA paket till
scandic-kunder. Dom har fått gåvor i form av skor då som ska skickas ut till minst 1000 personer och varje sko
ska packas in med papper och sånt. HAHAA, jag och emil har som rekord 36 sekunder per paket. Men det får vi försöka
slå på måndag. JAJA.
Snart ska jag åka till harplinge och tävla, eller ja om ett tag.. Ska träffa Emma där också hon svänger förbi eftersom
hon bor där ska bli kul!

VI hörs senare<3


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 03:03:00
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0