WOHO

Vad ska man säga om dagen, det blir aldrig som man tänkt sig.
Det kvittar hur man än bär sig åt, det ska alltid komma emot än endån.
Känns som enklast hade varit att flyttat härifrån bara, komma bort från allt för en stund eller några år.

Som sagt imorgon är det onsdag, halva veckan har då gått ska bli skönt, vill ha helg. Det är typ det ända man längtar efter nuförtiden. 
 Nu ikväll har jag kollat på Linda Rosings program och läst bloggar, och lyssnat på musik på spotify såklart. Måste säga att det är ju riktigt bra med det. Slippa behöva ladda ner musik hela tiden och så vidare.

Imorgon är det Mentalträning för min del så imorgon får hästarna vila.

Känner knappt för att skriva idag kanske är jag påväg neråt, vem vet? Det händer ju rätt så ofta förtillfället att
jag åker neråt i allt. Men det blir väl ljusare tider snart hoppas jag. Annars har jag inte mycket mer att säga nu, till helgen blir det utgång på lördag, cecce ska ha födelsedagsfest!! :D NAJJS PARTYYY!

KRAMIS



Saknar studenten grymt mycket, det är verkligen en av dom roligaste dagarna i mitt liv, hade trots allt vissa grejor som ABSOLUT INTE fick hända på den dagen men som hände mig. HAHA det började med att jag dagen innan studenten köpte mig en ny klänning då jag inte var nöjd med den andra, som sagt jag provade den i butiken och den satt CP BRA. Allt var skit bra jag hade en ny snygg klännning som satt perfekt.
På morgonen satte jag på mig klänningen utan att ha tvättat den såklart(vilket jag ångrar i efterhand) så var den såklart  för stor för mig över brösten, och ja ville definitivt inte ha några band i klänningen. Fick typ panik och tänkte nej de löser sig, men det gjorde det ju såklart inte jag fick sy in min nya klänning. Om jag bara hade tänkt lite klart och tvättat den på kvällen. HAHAHAA sånt är livet, gör inte om samma misstag det var jätte jobbigt att behöva ha fula band....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0