Upptagen.

Känns som man är det på kvällarna nu om dagarna, igår var Multie och tränade med Elin det gick bra.
Fick även ett samtal som kan betyda något positivt? Bara till att hålla tummarna att det löser sig. Annars är det
bara att gå vidare igen. Onsdag morgon, bara två dagar till att gå upp innan det är helg. Ska bli skönt med helg.
Idag har jag inget speiellt planerat, bara fixa hästarna och så. Kosmita fick vila igår eftersom han trampade av sig en
sko såklart. Som tur var kommer Hovslagaren idag!
Imorgon ska jag klippa mig, så imorgon kommer jag typ inte hinna med någoting eftersom jag klipper mig typ direkt efter jobb.

Nej nu måste jag kila snart, vi hörs snart igen .


LOVE YOOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0