Söndag

Helgen är snart slut, hur kul är det? När man vet att imorgon sitter jag på jobb vid denna tiden.
Tur att veckorna bara rullar iväg, snart blir det sommar och sol och jag ska ha lite semester då jag ska
fixa mitt körkort.

Nu tänkte jag kanske åka in till helsingborg för att kolla lite på tävlingarna där, är ju lagtävlingar idag.
Men innan jag beger mig ska jag fixa lite i stallet och släppa ut pållarna, Kosmita har ju äntligen fått
komma ut nu, i fredags var första gången sen olyckan hände. Men nu kan dom inte ens komma i närheten av
varandra så har vi tur händer inga såna olyckor igen i alla fall.
Rida får jag göra när jag kommit hem istället. Känns som det är viktigare att dom får gå ute i det fina vädret. HAHA.
REGN gillar vi ju. Tur det bara är lite regn.

Nej nu får jag bege mig ut, nu ska jag passa på att lägga in bilderna från Lillhagen på Multie där blev ingen speciellt bra men dom duger ju . Man ser ju min fina pålle i alla fall.















Båda bilderna kommer från Lillhagen från MSV B och är tagna av min pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0