Söndag kväll.

Varför har man alltid söndags ångest? BLÄ. En helt vecka framför sig.
Nu kan man bara längta till nästa fredag. Men men, sånt är livet.
Idag var jag och pappa på väla och köpte oss nya mobiler! Blev en Sony Eriksson! :D
Sen hade vi visning på Multie, det gick super bra! Bara att hålla tummarna ju . På tisdag åker Joachim till
spanien på träningsläger, haha. blir segt men jag överlever. Blir utgång i helgen endån så.
Nej nu ska jag gå ut i stallet och fixa färdigt sen blir det lite TV.

KRAMISS
´


Kommentarer
Postat av: Christina FBV 313

Jag har också sony ericson C 510.Kul att läsa din blogg.Henke åker lö till spanien på träningsläger.

ha det bra hälsa mor o far.

Christina

2009-03-24 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0