Söndag.....

Och imorgon är det den roligaste dagen på veckan. MÅNDAG? HAHA,
Besökte väla idag och fick lite handlat. Inte helt fel att vara där, dessutom var det inte lika mycket
folk där idag som igår.
Åkte in om HFRK sen som hade klubbtävling och kollade lite sen umgicks jag lite med Linda <3.
Sen var det hem och rida. Nu är det BECK. Och snart fyller min bror 23 år. För oss om typ 2 ½ timme.
Men eftersom han befinner sig i USA vet jag inte riktigt när det blir.
Igår var jag som sagt på fest på Jacob Hansens Hus, cecce och hennes vän hade hyrt de och hade
fest. Det var najs, HAHAHAA.. Efter ett tag gick jag och en annan tjej till Bakom ett tag och sen stack vi tillbaka
till festen då var det lite mer livat och jag hade det trevlig i alla fall.
Nej nu ska jag kolla på TV.

Imorgon blir det ett par nya Tretorn Stövlar! Ja, det blir juu jobb också... På tretorn. hahahaa,. de blev lite mycket tretorn nu va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0