Ridhuset, Kungshult och Väla

Tre ställen har jag hunnit besöka idag, det är typ rekord känns det som. Ridhuset hade som sagt lagtävlingar DIV 1 som går i LB (80-100) Helsingborg kammade hem en 3 plats med fina runder. Sen efter förklassen åkte jag och Emelie till hennes stall på Kungshult för att släppa ut två hästar, sedan blev det en tripp på Väla. Måste ju  bara säga något som är väldigt positivt, Kicks har numera Make Up Store på Väla, väldigt skönt eftersom jag nästan aldrig besöker stan eftersom deras öppetider inte riktigt passar mig. HAHA, så är det att ha häst.
För min del blev det bara nötter på Tasty House, det var gott..
Nu väntar jag på att mina föräldrar ska komma hem igen så jag kan åka och rida.
Ikväll blir det nog bara tv tittande skönt ska det bli.

KRAMAAAr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0