Picture this

Filmen gillade jag, typisk Alexandra film kan man väl säga. Till att rekomendera i alla fall.
Nu sitter jag här med några cider framför mig, får förfesta lite här hemma själv, men det går det med.
Var fresten på väla innan, blev en present till Cecce och två jeans till mig. Innan gillade jag inte alls HM´s jeans,
men på något sätt har dom börjat passa min kropp, alltid bra att kunna ha och byta med jag tar endå bara i sönder jeansen så de kvittar ju. Det viktigaste är ju faktistk att dom sitter snyggt och är snygga.
Ikväll är det ju finalen av Melodifestivalen, vilka/vem hejar ni på? Själv vet jag inte direkt vem jag tycker borde vinna
eftersom jag inte ser någon direkt bra till stora finalen. Men gillar Molly Sanden men som sagt, det är inte något som
kommer komma någon stans i den stora finalen med alla andra länder.

Men men, nu ska jag göra mig färdig det kan ju ta lite tid ibland med blött hår och allt.
HAHA, nu kom min katt också han vill hoppa i min gabrod men det får han INTE.

Vi hörs imorgon antagligen,
kramis



Huset innan det blev färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0