Onsdag,

Idag är det onsdag, fast hela dagen har jag trott det varit Torsdag. Tyvärr har jag ju haft fel.
Va ska man säga om dagen, fan vilket väder. SÅ SKÖNT, synd att jag jobbar inomhus bara.
I sånt skönt väder hade det inte varit fel att jobba ute. Men när det är kallt och sånt är det ju skönt att
vara inne, inte för att det är speciellt varmt där inne.

Har varit och solat idag, riktigt skönt. Klickade hem en fin klänning innan. bild kommer när jag fått hem den.
Imorgon ska jag träna lite dressyr, det kan ju behövas ;) Vad händer annars? Finns inte speciellt mycket att säga, kollar just nu på efterlyst.

Nej nu hittade jag ett nytt avsnitt av Gossip Girl som jag får titta på innan jag ska gå och lägga mig .

VI HÖRS,..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0