Ny dag framför sig.

Dagarna går väldigt fort vilket är skönt, man bara längtar efter helgen då man ska hinna
koppla av lite. Tyvärr hinner man ju knappt det endån, allt som man planerat hinner man inte med.
Tex som väla, hur viktigt är det inte nu? Det är ju mega viktigt och jag har inte ens hunnit vara där
i helgen.

Idag är det tisdag och det innebär återbesök för Kosmita, tror inte jag ska hänga med dit eftersom dom
fick kvällstid idag tänkte fixa stallet istället gå en lång lång runda med multie på promenad eller skritta ut vi får
se hur vädret är när jag kommer hem från jobb helt enkelt.

Annars har jag som vanligt hittat en fin klänning som jag är sugen på, beslutsångest är väldigt vanligt i mitt liv
får jag ju säga.

Nu får jag gå ut o pussa lite på hästarna innnan jag ska åka till TRETORN.

KRAMISS

En väldigt snygg klännning från stylebystars kostar endast 499 kr. Deras klänningar är faktiskt väldigt prisvärda och
snygga har två stycken från dom som jag bara älskar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0