Mitt uppe i stressen.

Är lika stressad som alltid, har preics kommit hem. Släppt ut Multie ett tag,
och nu ska jag mocka lite inte speciellt kul men sånt är livet.

Måste skynda mig om jag ska hinna vara i Åstorp klockan halv 7 också, det kan bli tajt.
Tyvärr hinner jag inte rida idag så får promenera en sväng med dom istället.
Imorgon är det äntligen torsdag och då lär jag ha en vild Multie på en dressyrträning.
Han har tatt de lungt nu sen i söndes ju och idag hinner jag ju verkligen inte rida tyvärr.
Men sånt är livet bara att bita ihopa.

Hhaha, ska åka och hämta ut mina två paket som jag har fått på posten. Det ena vet jag vad det
är med det andra har jag ingen aning om? Jag har inte beställt något ju förutom en grej.
Konstigt, hehe.

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0