Lördag morgon

Sitter här framför datan nu och surfar runder lite, igår fixade jag spotify äntligen. Har så jag kan bjuda in 10 st om någon vill ha det. Annars idag ska jag bara rida och sånt, tänkte åka en sväng till Rycketofta och Väla bland annat. Sitter just nu på Nelly och letar efter en ny väska, för er som inte vet det har jag antagligen tappat bort min väska eller glömt den någon stans, fast jag vet att jag inte har andvänt den och att när jag sist andvände den hade den med mig hem. Men har letat i typ två veckor efter den och hittar verkligen inte den. Tråkigt gillade den grymt mycket och hade massa viktiga grejor i den, som tur var inte min plånbok.

Micha Barton har gjort några väskor som säljs på Nelly som jag tycker ser helt okej ut på bild i alla fall.



Nelly.com kostar 999 :-



Vad tycker ni om den?



Nelly.com kostar 699 :-



Tycker även denna ser helt okej ut ju, båda är hyftsat billiga också ju vilket är ett stort plus.



Nu ska jag snart väcka min familj så vi kan äta frukost och sedan gå ut och rida. Idag får jag ju börja trava lilla Kosmita, på tal om han var det något som gjorde mig sjukt besviken när jag hämtade ut ett brev på ica för några dagar sedan. Såg att det var Kosmitas pass som hade kommit, han har ju haft polskt pass eftersom hans mamma var polsk. Jag förväntade mig att få tillbaka ett helt nytt pass och sånt, istället fick jag tillbaka de polska som jag inte fattar ett skit av. Det enda som dom hade gjort var typ en stämpel att jag var ägaren och typ satt dit ett klistermärke med Kosmitas svenska registrerings nr. För 500 kroner, hade mycket heldre betalt 2000 kr för att få ett nytt svenskt så jag hade kunnat fatta vad vissa grejor står får. Men nu får jag väl stå ut ett tag i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0