Lördag morgon börjar bli eftermiddag...

I morse var jag och red hos Johanna inte ovanligt. Är sjukt glad att jag har ridhuskort hos dem, nu när man jobbar och inte går i skolan måste man ju få träffa sina vänner lite också? Och hur många hade jag som red i ridhuset har vid mig? På mina tider? Typ ingen, man behöver träffa folk också ju. Och så småningom kan jag nog rida till johanna också! Men det får bli när jag bara har en häst att rida, det tar ju trots allt mycket längre tid att skritta dit än att åka transport dit.

Ja på tal om dagen då, jah red kosmita i ridhuset lite sen skrittade jag och johanna ut, var riktigt mysigt. Och som tur var slapp jag mongohunden eftersom den rundan vi red där slapp vi den. Hunden här hemma hatar jag bara, jag hatar just nu hela familjen tack vare deras hund.
Vill bara att den ska bort, jag saknar dig henke varför flyttade du?
För er som undrar då vem henke är, så var det han som bodde i huset där den nya hunden bor. Han gick även i min parallelklass, vi hade typ svenska, engelska och samhälle tillsammans. Och det bästa, jag kunde tigga skjuss av han till skolan ibland när vi hade samma lektioner. Men men, nu har dom i alla fall flyttat, och dom bor typ lika långt ifrån mig som innan om inte närmare? Typ två åkrar imellan oss? Men men, tyvärr är det ju bara att gilla läget lite?

Nu har jag precis städat färdigt för denna dagen, blev mitt rum och mtt badrum. ( okej, jag orkade inte damma rummet får göra det någon annan dag ) och nu ska jag snaert åka till väla med Jocke, ska handla födelsedagspresent ju och se om jag hittar något kul att ha på mig idag. vill ha en ny gadrob NUUUU.. Men men, som sagt det är bara att gilla läget..

Vi hörs senare.

-kramar





Sanne nu måste du komma hem ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0