Hemma efter en lång dag i Höllviken.

Äntligen hemma och inne från stallet efter en lååååååång och seg dag i Höllviken, Lillhagen.
Multie har varit där och tävlat har gått jätte bra faktiskt. Tyckte egentligen inte riktigt han var redo att
debutera msv a men det känndes som rätt ställe att debutera så vi slog till.
I msv b hade han ett ner.
Och msv a hade han 2 ner på en linje som han kom lite tajt på och så föll dom, sen gjorde elin en halt
mellan två hinder och fortsatte sedan. Men 12 fel för att debutera msv a tycker jag är helt okej eftersom han
aldrig gått det innan och inte ens har hoppat bana eller hinder på 130 på väldigt länge.

Tyvärr blev inte helgen som jag trott, hade hoppats kunna åka ut till väla och shoppa lite men det har
inte ens funnits någon tid eller skjuss till det. Jag måste verkligen sätta fart med körkortet.
Fast kvittar nästan hur jag gör, har ju endå bestämmt mig för att gå intensiiv kurs i sommar så.

Efter en vecka med massa skit ska jag nu börja ta tag i mitt liv också, lite nyttigare kan jag nog bli.
Ingen pastamannen och sånt mög, försöka kan jag ju alltid?

Nej nu ska jag sätta på TV´n och kolla på BECK! älska Persbrandt, han hade gärna fått vara min pojkvän asså.
Men neeej tack har ju min käraste Joachim, två och ett halvt år på tisdag. Kan man bli lyckligare än mig?
Nu saknas det bara en fet villa med ett eget walk in closet och ett fett konto där bara pengarna springer in
på kontot och såklart aldrig tar slut.


KRAMISSSs

Bilder från tävlingen kommer imorgon, min kära far fick några bilder från msv b tyvärr till msv a dog såklart kameran. men här kommer en bild från en annan tävling istället.
Fjälkestad sommaren 2008
None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0