Fredag,

Äntligen är det fredag, dagen som sagt man alltid går och längtar efter.
Igår var jag och klippte mig, ungefär som sist och slingade håret det blev najs. Blev också
en färgning av ögonfransarna eftersom mina är sjukt ljusa och jag har färgat dom innan och
har varit nöjd med att inte slippa sminka sig varje dag.
Blev en runda in om stan också och KICKS, köpte mig en ny foundation. Är lite trött på ID-smink nu
och ville prova något nytt igen, så det blev från maybelline! Får hoppas att den är bra.
Även lite nya ögonskuggor blev det. Sen fanns det inte mer tid, så fick sola och sedan ta tåget hem.
Skönt ibland att ha hästfria dagar, inte för det händer speciellt ofta. Typ en gång var 3 månad kanske?
Inte ens det? Jag är alltid ute och mockar nästan endån känns det som. Men det är ju ett val man har gjort.
Som sagt nu är det helg och vi väntar ett besked som jag hoppas är positivt, det verkar som det skulle vara det.

Sen klänningen från Nelly, ska jag säga FIASKO? Fick ett mail i onsdes att den tydligen var slut och sånt.
På kvällen finns mögklänningen inne igen? Då undrar man ju? Sjukt besviken blev jag i alla fall. Men har jag
tur kommer den in igen så får jag köpa den igen då.

Annars i helgen händer inget speciellt, idag är det ju fest, fest, fest! Mina föräldrar ska också ut ikväll så jag får
fixa allt hemma innan jag åker iväg, som tur har jag fixat skjus in till stan av Jens, så himla snäll är han. Inte
speciellt kul att gå in till stationen i påarp när man gjort vid sig. Det kanske regnar vem vet lixsom?
HAHA
Fresten vad var detta för snö mög som kom hit? Det är ju helt borta idag, inget ovanligt egentligen men endå
väldigt störigt.

nej nu måste jag nog kila..

PS. Imorgon kommer min kära pojkvän hem ska bli skönt..

KRAMISs




Mineralfoundation - Bild lånad av Maybelline.se

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 07:04:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0