:D:D

Snart kommer Sanne hem från en lång tripp i Australien, ska bli riktigt kul att få träffa henne igen!
Vår vänskap betyder verkligen sjukt mycket för mig även fast vi tappade varandra ett tag. Men min flytt till
Frillestad påverkade väldigt mycket. Men ska bli sjukt kul att du kommer hem igen.

Idag har jag jobbat, och övningskört det gick faktiskt väldigt bra med tanke på att det var flera månader sen jag att i en bil senast. Sen solade jag, finns det något underbarare?

Nu ska jag titta lite på Lipstick Jungle!

Men men, vi hörs senare istället.

KRAMIS



Måste fresten säga att jag är grymt nöjd med denna foundation. Den får lätt 5/5


Kommentarer
Postat av: Jenilita in vegas

Hej vännen tack för tipset!

har aldig sätt lipstick jungle men hört att den serien ska va bra ska allt tankahem den när ja får tid över. Hoppas allt e bra med dej, vi har en öppen biljett i 3 veckor till sen får vi se o vi stannar eller åker hem Bamsekramis

2009-03-31 @ 06:53:08
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0