DAMP INTERNET

Idag krashade mitt internet såklart, när jag var riktigt sugen på en bloggkväll. Men tyvärr får bli någon annan dag, men sånt är livet. Imorgon är det fredag, finns det någon mer underbar dag? Lasse-Frukost (för er som inte vet är det lasse som alltid fixar den bästa frukosten på tretorn. Sen är man ju ledig i några dagar. Man planerar grymt mycket men hinner man med det? Nej typ aldrig jag i alla fall.
Måste hitta nya kläder till Cecces fest som äger rum på lördag, hinna köpa födelsedagspresent osv. Behöver en ny klänning har hittat jätte många på internet, men såklart är jag ute i sista minuten som alltid annars? Man hinner ju endå inte få hem den nu så nu måste man ut och hitta något på stan eller väla och det vet alla hur lätt det är. För det första är utbudet riktigt dåligt sen pallar man knappt leta iheller.
Men ni kan ju hjälpa mig också att skicka sidor där dom har snygga kläder, inte style by stars, nelly och andra vanliga ställen för dom vet jag ju redan. Lite nya ställen tack.

Men som sagt nu början tiden dra iväg, men innan jag glömmer det.
VA FAN ÄR DETTA FÖR SKIT VÄDER? SNÖÖ, NU??
Jag fattar ingeting, det var precis super väder och sånt, men såklart så är vädret i SVERIGE. Ta mig långt ut på en fin varm ö.

Glömde säga att mina kanelbullar jag bakade idag smakade SUPER, jag borde bli bagare? HAHAA..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0