Äntligen

Dagen har varit lång, på jobbet hade jag först ont i magen på morgonen sedan på eftermiddagen skulle
såklart huvudvärken komma till mig också. Jag och Emil hjälps åt att packa en stororder med packlista o sånt
såklart var det många modeller i en av dom mörkaste gångarna. Men men, det är bara att bita ihop.
Man dör ju inte precis.
Kom hem och släppte ut Multie en stund och sedan bestämmde jag mig för att promenera en lång runda med han,
mongo hunden här har skrämt livet av multie så att rida ut är inte jätte enkelt då multie kan bli vildhäst när han kommer
i obekväma situationer men det var nog väldigt bra att jag gick brevid så han kännde sig lite säkrare. För er som inte vet flyttade en mongo hund in en bit ifrån mig, ska man rida ut MÅSTE man rida förbi den. Det är inte bara det att den skäller som en dåre, utan den försöker attackera innan för staketet så hästarna håller på och skita i brallan. hahaha,men men sånt är livet.

Sedan åkte mamma och pappa till djursjukhuset med Kosmita, som tur var hade jag turen på mig sida.
För en gång skull var såret bra och han var inte halt, mycket skönt. Nu ska han vara utan bandage, det känns lite läskigt i med såret har blödit lite när man bytat men men, de blir säkert super. Han kommer ha ridbandage bara när han rids.,Så om en månad kan jag vara ute på tävlingsbanan igen. SKÖÖNT. Nu får vi bara hoppas att inget händer igen.  

Nu tittar jah på Linda Rosings program, så jävla patetiskt och såna nörd gillar. Men det är ju kul att se på, annars sen blir det att titta på Andra Avenyn. 

Imorgon är det äntligen onsdag, närmare till helgen ju. Då ska jag börja en kurs i mentalträning, är ju medlem i åstorp och så. Och så hade dom sån kurs, det kan ju vara trevligt.

För övrigt är det två och ett halvt år sedan jag och joachim blev tillsammans.♥

nu ska jag surfa vidare,
kramis

ps. ni är ju för tusan lite dåliga på att kommentera.



bild på kosmita när jag provade honom andra gången <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0