Äntligen hemma efter en låååång dag..

Som sagt är hemma nu, har haft fullt upp idag. Jobbade ju som vanligt, tiden gick hyfsat fort så det var skönt.
Sen var det hem åkte direkt med Multie för att träna lite dressyr, han var fin men lite spänd han är alltid det på hennes ridbana konstigt nog?! Sen hem och så red jag ut min fina KOSMITA, gud vad jag är glad att jag har honom. Nu får jag bara hoppas att vi har turen på vår sida och att inga fler skador dyker upp.
Speciellt inga dumma hag-skador tack.
Imorgon ska vi trimma lite så vi är riktigt på g när jag ska träna nästa vecka, blir att åka hem till Jenny eftersom det är Niklas träning nästa vecka och han är inte riktigt på g för banhoppningsträning. Men det blir super! Har världens bästa tränare, trivs verkligen hur bra som helst med mina tränare jag har just nu så det är ju skönt.

När jag var färdig åkte jag och solade, det var riktigt skönt. Sen fick jag skjus av Joachim hem så det var inte helt fel.
Träffade även Elin på knutan, nästa tävling för Multie och Elin blir i Vellinge den 5 april. Blir en MSVB och en MSVA, så vi får se hur det går. Helst ska han vara såld men det händer ju aldrig, på söndag kommer en tjej och provar han. Får hoppas han går bra, han har ju haft det lite lugnt i lite mer än 1 vecka eftersom han hade en infektion, men nu ska det vara bra så det är skönt.

Imorgon är det den dagen på veckan som jag har längtat efter hur längesom helst känns det som, ska bli skönt med helg. Men har en fullspäckad helg framför mig.

Imorgon hhoppas jag att jag får min klänning från NELLY. Hade inte varit helt fel. Men men, annars kommer den väl på måndag. 

Nu ska jag titta färdigt på Lyxfällan, vi hörs imorgon..
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0