Torsdag!!

Idag har jag tränat Multie dressyr, han var riktigt fin verkligen. Han blir bara finare och finare
för varje träning såklart. Dagen har varit trevlig annars, ridit Kosmita också. Eller kan man kalla
det rida? Skritta hahaha. På tisdag ska vi på återbesök får hoppas han är bra så vi kan börja sätta igång han lite
smått igen. Han är så uttråkad, men vem hade inte varit det av att vila flera veckor.

Till helgen har jag tänkt hinna med en del, typ väla shoppa lite nu när man är rik haha. Sen tänkte
jag ta mig i kragen och försöka få ut mig och pappa på en tur med bilen. Så håll er inne, måste förbredda
mig inför sommaren då jag tänkte ta en intensivkurs så jag inte behöver gå på körskola så länge.
Läsa i boken ska jag också ta tag i, det är bara så tråkigt. Fast det ska jag nog klara om man jämför hur det
var när man gick i skolan och skulle plugga varje dag på massa olika grejor klarar jag nog verkligen av
att fixa teorin.

På tisdag har jag och jocke 2 ½ år så får försöka hitta på något kul med han nu till helgen. Finns ju inte så mycket tid över på vardagar så man får ju passa på att hitta på något på helgen istället.

Nu ska jag lägga mig, vi hörs.

Tycker fresten ni är lite dåliga på att skriva vilka som läser här osv. 

Krammiis



Multie, i sommras i Tingsryd när jag hoppade en klass som han tyckte var väldigt lååågt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0