Tävlingen!

Gick helt okej, ska inte klaga men min ridning kunde varit bättre.
I början gick han riktigt fint, sen kom vi för närma en massa hinder och kosmita fick dra sig över.
Så fick ett ner, men han var jätte duktig. Ska nog ha en liten sporre på tävling så han e lite
bättre framme.
De kommer nog bli bra när jag lärt känna han lite bättre och fått träna lite mer, detta var trots allt bara den
andra tävlingen sen skadan och har bara hopptränat 3 gånger sen skadan så man ska ju inte vara besviken.

Kosmita fick andvända mitt nya fina RG shabrak, det är grått med röd kant och silver och röd "fläta" eller vad man
ska kalla det. Han har två stycken egna RG nu, det andra är ett fint brunt.

Nu ska jag snart bädda ner mig så jag är pigg och vaken imorgon, fast det hjälper knappt att man lägger
sig tidigt.

alle



 



Bild från förra året på midsommar när vi var i en stuga en bit utanför åhus.
Anna, Jag, Jennie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0