Snart helg?

Man ska ju se framåt, jag längtar efter helgen. Vem gör inte det?
Blir mest fest i helgen som det ser ut nu, Multie ska till Lillhagen också på söndag.
Andra avenyn började inte fören lite senare idag såklart jag som tänkte gå och lägga mig i TID, väldigt god
tid. Men det blir lite senare som vanligt.
 Kikade nyss in på Nelly och blev änn mer förälskad i en snygg klänning
som jag har varit sugen på ett tag nu. Det går mot sommar nu och gadroben måset ju verkligen bytas ut, inga
tjocka tröjor här, det blir slut på dun jacka och på med en snygg skinnjacka istället. Fast det får nog vänta, frusen som
jag är behåller jag min dunjacka ett tag till..





Klänningen jag pratade om, men det är alltid jobbigt med storlekar och så. DET ÄR JOBBIGT när man ligger mitt i mellan två storlekar i vissa plagg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0