Kryssning

Idag åker min bror på kryssning på "Navigator of the Seas" som kommer ta han Jamaica och Cayman Islands.
Är man svartsjuk eller vad? För det första befinner han sig i USA sedan augusti för att studera.
Men man undrar ibland hur mycket han pluggar, för han är ofta ute på resor. Atlanta är ett ställe som han
då besöker ofta eftersom Lindsey bor där. Även var det New York över nyår, Florida har han också hunnit besöka bland annat.  Och nu en kryssning i 5 dagar? För att sedan avsluta hos Lindsey i
tre hela dagar? På tal om Atlanta när han var där i jul tror jag det var ena dagen 20 grader C ena dagen, dagen därpå var det - 6 grader C. Vilken skillnad lixsom.
Men hur snällt är det när man för det första får vara här hemma i det tråkiga vädret (om man bortser från idag
då det är jätte skönt och fint väder ute) och inte kunna åka runder så mycket som han gör. Det är trist.

Har iallafall hunnit med lite idag, har släppt ut multie i hagen, hunnit gå med Kosmita i det fina vädret i 25 minuter, hunnit mocka till Multie och sitta här. Nu har jag bara rida Multie kvar och mocka till Kosmita men tänkte att jag kunde vänta lite
med det eftersom han endå bara står inne.

Annars ska jag bara försöka få med mig någon till väla är lite shopping sugen och gillar inte så mycket att handla på nätet eftersom man inte kan prova grejorna. Det kan vara lite jobbigt, tyvärr. Annars är det väldigt bekvämt att bara sitta här och klicka hem det man vill ha.

Nej nu ska jag fixa lite här innan jag ska åka iväg med multie och rida en tur

KRAMAR



Båten fredde ska åka med se ut så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0