Hemma från jobb nu.

Dagen gick riktigt långsammt, nu ska jag gå ut och gå med Kosmita en sväng. Springa lite med han och
se hur han ser ut, även byta bandage. Sen får min kära mor ringa till vetrinären och se vad vi ska göra.
Hoppas jag kan börja rida lite så smått nu. Men jag tvivlar tyvärr på det.

Efter helgen har jag mer och mer börjat fundera på framtiden, jag känner mig grymt besviken på en
viss person vilket gör att vissa grejor kan bli lite jobbiga nu framöver. Men det är bara och bita ihop som
min hotell lärare på Rönnowska sa åt oss när vi var på praktik. Helene! Saknar skolan grymt mycket ibland.
men det är skönt att det är över med gymnasiet iaf. Bit ihop. 

För överigt saknar jag Sanne grymt mycket som har varit borta alldeles för länge nu, hon är i Australien och
jobbar just nu på ett vitlöksställe, jag vill inte påstå att jag är speceillt sugen på vitlöksarbete. Men annars hade
väl australien ínte varit helt fel. 

Nu måset jag sticka ut, ikväll är det fresten Andra Avenyn ännu en serie jag följer. Är helt beroende i vissa
serier just nu. Men sånt är livet.

KRAMAR

 jag och sanne på hennes födelsedag för några år sedan <3 för att vara exakt var det ca 2 ½ år sedan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0