HELGEN

Helgen har varit underbar!
I fredes var jag ledig så jag och Linda åkte till Göteborg.
Hade en helt underbar dag med Bästis där, vi fick ju lite ångest att vi inte hade bokat hotell och
stannade kvar och festade hela natten lång, men det hade vi nog endå inte orkat.
Fick lite shoppat men mest fynd, har ju trots allt det mesta och
med tanke på att Kosmita inte är helt igång gjorde mig ennu mindre shopping sugen.
Men det blev ett fint kingsland shabrak, ett fleece täcke med stjärnor på(endast 60 kr)
och massa vetrap. Blev även två såna kuddar som dom brukar sälja på tex Globen falsterbo mm.

Med tanke på så lite pengar jag hade spenderat tog jag mig på en shoppingtuur i stan med Sanna,
blev en kofta från Vila, den nya parfymen från DKNY. Älskar dom, tyvärr hade jag köpt en annan dkny
nyligen men tyvärr har jag blivit av med min fina väska som jag fick i presnt av Joachim. RIKTIGT STÖRIGT,
håller på att bli tosig eftersom jag inte hittar den. Köpte även hem Säsong 5 av One Tree Hill, älskar ju det
programet och har ju dom andra säsongerna så tyckte att jag hade förtjänat den. Är ju trots allt mina egna pengar.
blev även en ny almenacka, ska försöka ta tag lite i mitt liv och planera lite bättre.

På kvällen var det överaskningsfest för Lena som fyller 50 år när hon och Kenneth är i Thailand. ( Lena är då joachims mamma) Åkte hem sedan för att äta med mamma och pappa och titta på Melodifestivalen. Trevlig kväll kan man ju säga.

Söndag idag ju, har knappt gjort någoting mest slappat. Fixat i stallet och gått med Kosmita, har jag tur kan jag börja
sätta igång han lite smått nu på tisdag då vi ska byta bandage igen. Så håll tummarna.

Nu har man en helt ny vecka framför sig, full med massa skoj antagligen.

Ska också försöka skriva lite oftare och lite mer, men ibland känns det som man inte riktigt hinner med det.

Bilder på mina fynd kommer väl så småning om.

Nu ska jag fortsätta titta på Beck sen blir det säng för att orka komma upp tidigt imorgon och dra sig till
jobbet.

KRAMIS



Firar med en gammal bild på mig, Johanna och Steffi från ekebo för många år sedan.
Vad mer kan man säga än att tiden när man var yngre var gryyyyym. Alldeles för mycket alkohol kan man väl säga? Men så mycket minnen som finns kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0