Jobbdax

Är lite dålig på att uppdatera här känns det som.
Påsken var underbar, trevliga fester och efterfester på förskola/dagis. Var helt skadat men det gick det med.
tävlat har jag också hunnit med och det gick super bra. Blir ny tävling på lördag!
Blir nog en eller annan fest i helgen med. Nu är det knappt 14 dagar kvar och det börjar kännas.
Är sjukt orolig men det ska nog gå.  Nu ska jag ta mig i kragen snart och börja skriva lite oftare.

Tränade fresten igår, Kosmita var så himlaaaaaaa fin. Känns super inför helgen.

Nu måste jag kila,

KRAMIISSS



Kommentarer
Postat av: josefina

Tittar bara in för att säga hoppas att påsken var bra =)

2009-04-15 @ 06:31:10
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0