HIHIH

Jag är nog den sämsta i hela världen på att blogga, jag glömmer helt enkelt bort det. Men jag kommer nog igen någon dag. Idag ska jag jobba och lite sånt, sen ska jag åka på träning hos Jenny och Niklas. Vet ente vem jag ska träna för men tror det blir Jenny, skulle egentligen träna första gången på Kosmita för Niklas igår, men såklart var träningen inställd.
DÅ blir man irriterad.
Nu är det inte många dagar kvar till Multie kanske flyttar ifrån mig, en besiktning kvar sen lämnar han mig. Men allt kan hända, det vet vi verkligen. Vi har erfarenhet kan man säga. Men han känns skit fräch och det ska bli kul att någon annan liten ryttare ska få ta del av hans kapasitet.

Nu ska jag snart gå, tittar på lite resor till sommaren blir nog en sista minuten eller något.

KRAMIS


Kommentarer
Postat av: Matilda

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 10:41:40
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0