HELGEN

Helgen har varit riktigt lung och mysig, i fredags var jag bara hemma och så. Eftersom jag skulle
tävla på lördagen. Skulle hoppa första ute tävlingen, även debutera 110 med Kosmita.
Det kunde inte gått bättre får jag nog säga, två stycken noll-rundor.  Han var riktigt fin, nu är det bara mer
träning som gäller så vi blir ännu bättre så vi kan debutera 120 i sommar. Lördagen träffade jag Ida och Jalle lite, hände inte speciellt mycket. Men så är det när man inte har några planer för kvällen så jag stack hem rätt så tidigt, men det var skönt det med.
Och idag är det den roligaste dagen på veckan, Söndag. Har typ inte gjort speciellt mycket, ridit Multie på ridbanan och ridit ut Kosmita med mamma en sväng det var trevligt, synd bara att vi bara har hårda grusvägar så man kan mest skritta. Men men.... Sen ikväll var jag och joachim på bio, såg 17 again. Den var faktiskt väldigt bra tyckte vi. Nu är det snart säng dax, ska bli skönt blir ju jobb hela veckan. Denna vecka har ju 5 arbetsdagar, har ju haft det lite bra nu dessa två veckorna och bara jobbat 4 dagar. Men nu är det tillbaka till verkligheten kan man ju säga.

För övrigt håller vi på och fixar sadelkammaren, typ färdigt nu blir mycket fint. Har ju inte haft några hyllor och sånt innan och min kära pojkvän har satt upp väv? och målat, så nu är det riktigt snyggt. Nu ska vi bara bli av med dom kassa filterna som vi har i vår foderkammare som vi endå inte andvänder längre. För er som inte vet hade vi mögvatten innan med kassa filter som bland annat förstörde mitt cp hår och även typ toaletterna och lite sånt, för filtert tog inte bort järnet typ? Men men nu har vi i alla fall kommunalt vatten, eller det har vi haft nu i några år men innan dess hade vi mongovattnet typ i ett helt år. BLÄÄ .

Nej nu ska jag gå och lägga mig snart hade jag tänkt mig, ett tips för er som vill tjäna lite pengar på ett lätt sätt. Bli medlem http://www.gratis5.se/user/register/misslykkad , där kan man lätt få ihopa till presentkort och sånt, inte helt fel ju.

När man blir medlem får man 50 poäng i startpott och anger man misslykkad så får man ytterligare 25 poäng. Hela 75 poäng utan att behöva göra någoting.

KRAMIISs



Från i lördes, kära linn som har tagit denna bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0